پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

این روزها لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند. در این مقاله روبی سان قصد دارد تا به شما کمک کند بتواید یک پنکک مناسب و باکیفیت برای خود انتخاب کنید.

پنکک

مشخصات پنکک اصل

پنکک های مرغوب و اصل می توانند به خوبی تمام ناهمواری ها و حتی لک های صورت را بپوشاند.

 پنکک هایی که کاور بالا دارند می توانند چین و چروک های پوست، لکه های قهوه ای، ناهمواری ها و فرورفتگی های آن را بپوشاند پنکک اصل شما را از استفاده از دیگر ابزارهای آرایشی پوست مانند کانسیلر و کرم پودر بی نیاز می کند.

اگر یک پنکک استاندارد را دیده باشید متوجه می شوید که یک بافت نرم و ابریشمی دارد و می تواند به خوبی روی پوستتان بنشیند.

پنکک استاندارد دارای میزان رطوبت و چربی کنترل شده ای است که میزان آن بر اساس انواع پوست مشخص می شود.

مشخصات پنکک غیر اصل و تقلبی

پنکک های فیک و تقلبی کاور بالا و فوق العاده ای ندارد، ماندگاری کمی دارد و به مدت بسیار کمی روی صورتتان باقی ماند و می تواند به پوست لطیف و حساس صورتتان هم آسیب بزند.

پنکک های تقلبی بافتی بسیار سفتی دارند که به این معنا است که بسیار خشک می باشد. این نوع پنکک ها دوام زیادی روی پوست ندارد و خیلی زود از روی پوستتان می ریزد. این نوع پنکک ها علاوه بر اینکه روی صورت شما چهره زیبایی را برجای نمی گذارد بلکه باعث به وجود آمدن لک و جوش روی صورتتان می شود.

پنکک اصل

انتخاب پنکک بر اساس معیار چربی پوست

شناسایی نوع پوست در انتخاب نوع پنکک بسیار موثر است. چرا که هر پنککی برای یک نوع پوست طراحی و تولید می شود.

پنکک آکوا پنککی است که بیس آن آب می باشد. این نوع پنکک فاقد چربی است و برای پوست های چرب بهترین انتخاب می باشد. این نوع پنکک می تواند چربی موجود در پوست را کنترل کند و به خوبی روی پوست بنشیند.

اما برای خانم هایی که پوست خشک دارند بهتر است قبل از استفاده از پنکک ابتدا صورتشان را با کمک مرطوب کننده ها و ابرسان ها ماساژ دهند تا پوست آماده دریافت پنکک شود.

هرچند بهتر است خانم هایی که پوست خشک دارند از پنکک استفاده نکنند.

پنکک بر اساس رنگ پوست و تنالیته آن

اگر می خواهید آرایش طبیعی و نچرال را با پنکک تجربه کنید بهتر است رنگ آن را متناسب با تنالیته پوستتان انتخاب کنید. اگر بخواهید با کمک پنکک تیره پوستتان را برنزه کنید این اصلا خوب نیست و بسیار غیر طبیعی و نازیبا خواهد بود.

رنگ پنکک همرنگ پوستتان باشد برای تیره و برنزه شدن از یک یا نهایتا دو درجه تیره تر استفاده کنید.

 پنکک

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به گاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت اری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.



shaapaaraak پنکک ,پوست ,استفاده ,پوستتان ,تیره ,هایی , پنکک ,لوازم آرایشی ,پنکک استاندارد ,خانم هایی ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نسیم سحر Londonmvauzyum3 house دفترچه يادداشت رعایت بهداشت در سوپرمارکت ها روابط عمومی انبارنفت زالپارس ایران پرنازچت ، پرنازگپ ، پرنازچتروم