ممکن است رونمایی از آیفون ۱۲ جدید به تأخیر بیفتد اما همچنان انتظار می‌رود که عرضه آن امسال باشد و این به این معنا است که ما در اینجا درباره برخی از ویژگی‌های جالب دوربین آیفون ۱۲ صحبت می‌کنیم که منتظرش هستیم.

آیا سری آیفون ۱۲ می‌تواند جهش‌هایی مشابه آیفون ۱۱ پرو را تکرار کند؟ احتمال جهش و تغییر چشمگیر مجدد محصولات اپل کم است، چون آیفون سال گذشته گام‌های بزرگی را برای هوشمندتر کردن هر چه بیشتر عکاسی با اپل را طی کرد.

آیفون 12

1- لنز روشن‌تر برای دوربین فوق گسترده

آیفون ۱۱ برای اولین بار یک دوربین فوق گسترده برای تلفن‌های هوشمند اپل به ارمغان آورد که یک ویژگی جدید عالی است. برای اولین بار آیفون ۱۱ دوربین اولترا واید را به گوشی‌های هوشمند اپل اضافه کرد که قابلیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. در واقع فاصله کانونی ۱۳ میلی متری آن به اندازه‌ای عریض است که برای مواقعی که انگشت شما تصادفاً وارد تصویر می‌شود نیاز به یک ابزار برای حذف آن دارید.

اما اولترا واید آیفون ۱۱ با لنز  f/2.4 و حسگر ۱/۳.۶ اینچی کوچک آن چندان قوی نیست و انتظار می‌رود که حداکثر دیافراگرام دوربین آیفون ۱۲ بسیار روشن‌تر باشد، مثل لنزهای f/1.8 که در دوربین اولترا واید هواوی P۴۰ Pro وجود دارد  تا این گوشی بتواند در شرایطی با نور کم عملکرد بهتری داشته باشد. یا حتی حالت Night هم داشته باشد که در حال حاضر فقط در دوربین واید اصلی آیفون ۱۱ وجود دارد.

2-حالت پرتره در ضبط ویدئو

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند اکنون قادر به شبیه سازی چشمگیر بوکه (بوکه افکتی مات یا شکل هنری و زیبایی شناسانه برای عکاسی است) برای عکس‌ها هستند، اما ویدیو به طور کامل یک چالش دیگر است.

تاری شبیه سازی شده برای فیلم  بسیار سخت‌تر از عکس اعمال می‌شود. اشیاء بسیار نزدیک به دوربین، از عمق میدان کم  برخوردار خواهند بود، اما فراتر از آن تلفن شما نیاز به ماسک روی سوژه دارد و حتی در حین حرکت، تاری را برای هر فریم اعمال می‌کند.

مطمئناً این یک چالش فنی بزرگ است، اما شاید یک اسکنر آیفون ۱۲ LiDAR بتواند اطلاعات دیگری را برای کمک به اعمال این ویژگی ارائه دهد، حتی اگر این کار با وضوح خیلی کم انجام شود.

دوربین آیفون 12

3-فضای ذخیره سازی نامحدود عکس در iCloud

یکی از قابلیت‌های خیلی خوب Google Photos امکان ذخیره تعداد نامحدودی عکس ۱۶ مگاپیکسلی و ویدیوی ۱۰۸۰p است. هر چند پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL این قابلیت را برای همه عکس‌ها با رزولوشن اصلی آن‌ها فراهم نکرده‌اند اما باز هم حجم ارائه شده در این سیستم بسیار بیشتر و بهتر از iCloud اپل است.

در حال حاضر، در دوربین آیفون ۱۲ شما هنوز هم از iCloud 5GB برای ذخیره به صورت رایگان استفاده می‌کنید و بعد از آن با پرداخت هزینه کمی برای ۵۰GB و هزینه بیشتر برای ۲ ترابایت از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید. مطمئناً می‌توانید با Google Photos که کاملاً خوب با آیفون‌ها کار می‌کند، از تمام عکس‌های خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید.

اما برای کسانی که تلفن‌های خود را به نسخه پشتیبانی iCloud متصل کرده‌اند بسیار راحت‌تر خواد بود چون می‌توانند همه چیز را در یک مکان در اختیار داشته باشند و با توجه به دوربین که بخش مهمی از آیفون ۱۲ است ذخیره عکس رایگان در iCloud می‌تواند یک برد بزرگ برای اپل باشد.

منبع : ویستامگ

 


vistamag آیفون ,دوربین ,icloud ,ذخیره ,واید ,ویژگی ,دوربین آیفون ,اولترا واید ,شبیه سازی ,google photos ,نسخه پشتیبانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش آنلاین فیلم بان دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی و سریالی Downloader دانلود برای شما آساک اد فروش عمده کیف زنانه , کوله مدارس ارزان|تولیدی کیف نیک بگ هواکش صنعتی | هواکش صنعتی رادیال | هواکش صنعتی آکسیال