لذت دیدن بهترین فیلم های جهان برای عاشقان دنیای سینما وصف نشدنی است. در این مقاله قصد داریم به چند فیلم که دیدن آن می تواند در این روزهای کرونایی و قرنطینه شما را سرگرم کند،  به شما دوستداران فیلم های سینمایی معرفی کنیم.

 1-سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs)

فیلم «سکوت بره ها» یا Silence of the Lambsساخته جاناتان دمی، در روز ولنتاین سال ۱۹۹۱ اکران شد؛ اثری که بدون شک یکی از فیلم‌های نادر، خلاقانه و بسیار پیشروتر از استانداردهای زمانه‌اش بود. از اولین نمایش فیلم سال‌ها می‌گذرد اما، «سکوت بره ها» همچنان ویژگی‌های منحصربه‌فردش را حفظ کرده است و به‌عنوان ترکیبی سیال از «فیلم ترسناک گوتیک»، «تریلر روان‌شناسانه» و «درام پلیسی» با سایر آثار مشابهش تفاوت‌هایی اساسی دارد: این تفاوت‌ها، شامل حضور مجموعه‌ای از بازیگران درجه‌یک، کارگردانیِ حرفه‌ای و رعایت عالی‌ترین استانداردهای کیفی تولید می‌شود. فیلم در زمان اکران، به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و منتقدان زبان به تحسینش گشودند؛ البته به‌جز تعداد اندکی که از تماشای آن آزرده شده بودند.

 

فیلم سکوت بره ها


2-تلقین (Inception)

کریستوفر نولان، کارگردانی است که بیشتر هواداران سینما او را با سه‌گانه «شوالیه تاریکی» به یاد می‌آورند. اما او عناوین بسیاری را کارگردانی کرده که شاید «تلقین» یکی از بهترین آن‌ها باشد. تماشای «تلقین» که فیلمی پیچیده و فلسفی است، شاید کمی برای مخاطبان عام سینما دشوار به نظر می‌رسد. اما فراموش نکنید کریستوفر نولان، همیشه داستان‌های پیچیده را به زیباترین حالت ممکن روایت می‌کند.

 

فیلم تلقین


3-آینه (Mirror)

فیلم سینمایی آینه یکی از آثار مهم سینمایی است که تحت عنوان سینمای هنری شناخته می‌شود. واضح است که سینما خود یک هنر است و بعضا جنجال‌هایی هم بر سر استفاده از این اصطلاح در گرفته اما این نوع فیلم‌سازی تلاش می‌کند سینما را بیش از هر چیز در قالب یک هنر بازتاب دهد و به موفقیت تجاری یا عامه‌پسندبودن اثر تا حدود زیادی بی‌اعتنا است. آینه را آندری تارکوفسکی فیلم‌ساز، نویسنده و نظریه‌پرداز روس کارگردانی کرده که بخاطر ساخت فیلم‌های پیچیده، شاعرانه و غیرمتعارف مشهور است.

4-درباره زمان(About Time)

اگر به تماشای فیلم‌های عاشقانه که رگه‌هایی از کمدی دارند هم علاقه‌مند هستید، فیلم «درباره زمان» تقریبا یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این فیلم بریتانیایی، داستان جذاب و در عین حال سرگرم‌کننده‌ای دارد که تماشای آن برای هواداران فیلم‌های عاشقانه به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود.

 

فیلم درباره زمان


5-باشگاه مشت‌زنی (Fight Club)

باشگاه مبارزه به‌عنوان یکی از پربحث‌ترین فیلم‌های دهه‌ ۹۰، تاثیر چشمگیری بر فرهنگ عامیانه داشته است. جمله‌ معروف تایلر داردن، «اولین قانون باشگاه مبارزه اینه که کسی درباره‌ی باشگاه مبارزه حرف نمی‌زنه!» به‌سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین نقل‌قول‌های دهه‌ ۹۰ شد.

 

فیلم باشگاه مشت زنی


6-Yesterday (دیروز)

فیلم «دیروز» یکی از متفاوت‌ترین کمدی‌های موزیکال چند سال اخیر است. اگر به فیلم‌های موزیکال علاقه ندارید، نگران نباشید. این فیلم شباهتی با فیلم‌های موزیکال سینما ندارد. موسیقی در فیلم «دیروز» یک عنصر جانبی برای پردازش بیشتر داستان جذاب آن است. اگر ویروس کرونا شما را هم دلسرد کرده و قرنطینه خانگی روی روحیات شما تاثیرگذار بوده، تماشای «دیروز» مانند یک داروی بی‌نظیر، زندگی شما را دگرگون می‌کند.

 

ویستامگ امیدوار است فیلم هایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد را ببینید و از آن لذت ببرید.


vistamag فیلم ,فیلم‌های ,سینما ,تماشای ,باشگاه ,کرده ,باشگاه مبارزه ,فیلم «دیروز» ,فیلم‌های موزیکال ,داستان جذاب ,کارگردانی کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

8roodfile Beautifulmind_0 ابن سینا مرد هزارساله modiresabz.com دنیا آشپزی ياسهاي عاشق درب چوبی تهران